2009. már 07.

Gyűrű fotózás..

írta: csiger
Gyűrű fotózás..

Egy leendő pár akiket nyáron fogok fotózni majd az esküvőjükön,megkért, hogy a gyűrűiket fotózzam valahogy le,mert a meghívójukra szeretnék rászerkeszteni...nos volt is pár ötletem,ami tetszett a párnak,és rámbízták eme két becses ékszert....

Gazdasági vállság ide vagy oda,nem rohantam a zaciba,hanem inkább eleget tettem a kérésnek,pláne, hogy tudják hol lakom :-))

Viccet félretéve, kipróbáltam valamit,amit már régen ki szerettem volna..szerintem egész jók lettek a képek. Nos először a végtermékek:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A fényforrás egy 30as kulcsszámú STARBLITZ program vaku adta, a fényerejét kellően visszavedtem,és egy narancs szinszűrő volt a vaku fején,valamint egy mini LUMIQUEST Soft box is.Innen a kellően lágy fény. A képet szokás szerint a Canon EOS 400 D-vel csináltam, Tamron SP 17-50/2,8 Asph.IF LD optikával. Vezetéskes szinkronkioldóval sütöttem el a vakut. Mutatok egy ábrát is azoknak,akik esetleg kipróbálnák a dolgot:

Szólj hozzá

esküvő fotózás gyűrű csiger fényecsetvonások tárgyfotózás