2009. már 23.

Fekete-fehér Rulez - part 3.

írta: csiger
Fekete-fehér Rulez - part 3.

A fekete-fehér workshop ha szabad így mondani jól sikerült, és hátravan még a héten a nagyítás, ami szintén egy érdekes lépés a képalkotás felé. A fotográfia legnagyobb csodája talán, hogy az ember saját szemével látja a fehér egyszerű lapban létrejönni a képet, és a 2 dimenzióból hirtelen 3 lesz...

Lehet akármilyen a digitális világ, ezt az élményt semmi nem tudja pótolni. Még a mai napig emlékszem, az első nagyításomra Tóbiéknál a lépcső alatt...ahogy egy erdei kép megjelenik a tálban a folyadék hullámai közt, és a vörös fényben igencak abszurd volt, ahogy a fák hulámoztak a vörös fényben...bár a magyar történelemre hívatkozva sokszor mondhatnánk, hogy a vörös fényt inkább mellőzzük, de látjátok, hogy kellemes élmény is fűződhet ehhez a színhez...

Nos ez a következő lépés a 3 részes kis analóg workshopunkban. De addig engem is furdalt a kiváncsiság, hogy én mit lőttem a múltkori túrán. Korábbi posztban egy digis képet ugyn feltettem, de azért egy analógot is megosztok veletek, szerintem hangulatábna a filmes verhetetlen....(bár a scann nem a legjobb,de a hangulatot átadja így is azt hiszem)

A képen egy barka ága van, harmatcseppekkel,ami ezen nem nagyon látszik,de ott van,később mjd mutatok olyat is. A képet ILFORD Delta 400-ra lőttem,bár ez látszik is..

Hasselblad 500 C/M-el, Carl Zeiss Plannar CF 80mm/2,8 T* optikával, és egy 25mm Közgyűrűvel.  Fogadjátok szeretettel....mindenkinek jó fényt..jön  a tavasz!

Szólj hozzá

analóg fekete fehér hasselblad csiger fényecsetvonások laborálás