2011. már 06.

Boldizsár Yogázik...

írta: csiger
Boldizsár Yogázik...

Repül az idő. Eddig is tisztában volt az ember az idő fogalmával, de valahogy csak akkor tudja felmérni, hogy az idő milyen módon rohan mellettünk, amikor van egy gyermek, aki egy röpke pillanat alatt kilókat hízik, centiket nő, és már visszamosolyog az emberre, már észleli a külvilágot, és ki személyisége kezd kibontakozni. A hasfájás mint olyan, még nem nagyon akar múlni, de azért alakult már valamit, persze a hiszti az már mindennapos dolog, ami hozzá tartozik a babázáshoz. Ez benne van. De, hogy az ember az egézséges fejlődést elősegítse, bevonja gyermekét a saját elfoglaltságaiba. Párom régóta yogázott, aztán kismamaként is rendszeresen járt, és most, hogy 2 hónap is elmúlt már, Boldizsár is csatlakozhatott a yoga táborhoz. Első alkalommal párom elmondása szerint hol szerette hol nem, de azért úgy gondoljuk, hogy hosszú távon ez csak hasznos lehet, és állítólag a hasának is jót tesz. Reméljük.

Nos a második alkalomra már én is elmentem a kis csapattal, és vittem a gépem is. Fotókat, és videót is készítettem, a fotókra helyeztem természetesen a hangsúlyt, amit most be is mutatnék mindekinek, egy HD slideshowban.

Katt a lenti videora, ha a YOUTUDE gombra mész, akkor meg tudod nézni 720p-ben teljes HD felbontásban is, úgy érdemes! Jó szórakozást!

Szólj hozzá

hd sopron fotózás baba yoga baba mama slideshow babafotózás