2011. ápr 16.

Elindult a CSIGER.COM

írta: csiger
Elindult a CSIGER.COM

A régi weboldalam még anno rendelkezett német, és angol verzióval is, aztán amikor átálltam az online admin felületes motorokra, kimaradt ez.

Később elkészítettem, egy angol nyelvű külön oldalt, de sok kapcsolat nem volt a két oldal közt. Aztán februárban lecseréltem az akkor már több mint két éves joomla oldalt, és szaksegítséget is igénybe vettem már, mert van egy szint, amit nem webes emberként nem tudtam átlépni, és segítséggel sikerült. Sikerült egy olyan dinamikus interaktív weboldalt csinálni, amire érdemes visszajárni, lehet híreket, galériákat értékelni, megosztani az összes ismert közösségi oldalon és így tovább.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mivel szerencsére egyre több külföldi megkeresésem is van, és a kiállításoknak pályázatoknak és díjaknak hála egyre nagyobb számban látogatják weboldalam és blogom kintről is, esedékes lett ismét az angol nyelvű oldal. Szóval itt is úgy döntöttem, átlépek egy határt, és sok szöszölés után elkészült az angol weboldal is. De ez azt is magával hozta, hogy kell egy külföldről könnyebben elérhető domain is. De a két domaint, inkább hármat a blog miatt, össze kellett fogni.

Hogy rövidre fogjam, örömmel értesítem minden kedves olvasómat, hogy elindult a

CSIGER.COM

A magyar domain, és a blog is továbbra is elérhető lesz közvetlenül, de az új oldalon mindent egyben találhattok meg. Jó böngészést kívánok!

Szólj hozzá

domain angol új oldal wedding photography nyelvű www.csiger.com csiger.com