2011. nov 25.

Fashion Project 2011 - Werk Film készítés...

írta: csiger
Fashion Project 2011 - Werk Film készítés...

Nemrég Somornai Tamás fotós barátom (www.somornaitamas.hu) kért meg, hogy egy divat projektjéhez csináljunk ismét egy HD werk filmet. Az utóbbi két werk filmünk után fejlődött picit a technikai arzenálunk, így a jó kis 7D- fix optikákkal tudtuk felszerelni, még egy halszemet is kölcsön kaptam, ami elég érdekesnek, és hasznosnak bizonyult a filmünkhöz. Érdekes volt úgy fényképezőgépet szorongatni egész nap, hogy egy kockát sem exponáltam, csak filmeztem. Bevallom érdekes dolog ez, és érdekelt mindig is a videózás is, szerintem aki a vizualitásából él, ezt a két dolgot sosem fogja tudni ketté venni 100%-ig.

Szóval különböző ruhák, különböző helyszíneken lettek megörökítve, és a film csak forgott. Az idő is gyorsan ment, és mikor hazaértem, láttam, hogy majdnem 300 snittet vettem fel....én barom..ezt hogy fogom majd megvágni?!?

Csináltunk egy rövid beharangozót az egyik snittből, majd nekiálltam összeszedni a gondolataimat, a teljes werkfilm elkészítéséhez, amit már Tamással közössen csináltunk meg. Míg végignéztük a teljes anyagot, kezdett bennünk körvonalazódni, hogy hogyan is kéne kinéznie a kis filmnek, és mit is szeretnénk mindeképpen bele venni, valamint mi az ami ki fog esni a teljes anyagból. Nem volt egyszerű, mert sok olyan volt, ami tetszett mindkettőnknek, de hát túl hosszú sem lehetett. Addig vagdostuk egyre rövidebbre, míg a végén kialakult a végső állapot. Aztán már csak a feliratok, és a zene volt hátra. A zenei aláfestést először nem így álmodtuk meg, de a teljes stáb véleménye után a második verzió lett a nyerő. A mac kontra egyéb programok szokásos problémakörben való ténfergés után sikerült végre olyan filmet konvertálni, ami felfért a megosztóra...szóval egy szónak is száz a vége, itt a végeredmény:

Szólj hozzá

video fashion kis hd sopron tamas movie project alexandra kolostor dslr csiger somornai pálos karmelita bánfalva