2012. jún 25.

20 X VOLT

írta: csiger
20 X VOLT

Mintha csak ma lett vola egy fehér lepedőre kifújva kályha ezüsttel :"Éljen április 4 (F) elszabadulásunk Ünnepe!"

Vajh hányan emlékeznek erre...az én és a felettem lévő korosztályok bizonyosan. Igen igen...ez volt az első VOLT bejárata fölé helyezve a sportcentrum bejáratánál. Egy nagyobbacska MICSODA BULI-nak indult az egész, és nem volt még VOLT a neve....5 zenekar, olcsó belépő..igazi alter buli..de látszott, ez majd kicsit más lesz mint az eddigi bulik. Így is lett. A buli azóta Európa egyik legnagyobb, és legkedveltebb fesztiváljává nőtte ki magát, és évről évre majdnem 100.000 embert mozgat meg, idén talán túl is lépi ezt a számot.

Nekem a 20-ik VOLT a 20-ik VOLT-om lesz, ami így kis fejszámolás után mindenki számára világossá teszi azt, hogy öregszem. Na jó annyira nem...csak az idő múlik, én meg nemesedem, mint a jó bor. Vagy pimpósodom, ki tudja?

2004 óta fotózom is a VOLTon. Mikor először mentem fel 2 ZENIT vázzal, még nem igazán tudtam mit várhatok el a képeimtől, de a lelkesedésem talán akkor volt a legnagyobb. Azóta minden évben egyre többet várok el magamtól, holott egy bizonyos szinten túl már csak az élet adta lehetőségekre számíthatsz. Arra, hogy olyan figurákat sodor eléd a tömeg, akiket érdemes jól lefotózni. Mert én már jó hosszú ideje az emberek, az emebrek által adott témák miatt járok fel. 3 vagy 4 éve akredeitált fotóskén vagyok jelen, mivel a környék kiadványaihoz szinte mindig használják képeimet. De előző évben én is kihasználtam a DSLR movie adta lehetőségeket. Hol lehetne jobban gyakorolni ezt a műfajt, mint egy olyan helyen, ahol minden adott egy hangulatos film elkészítéséhez. Nos, remélem tetszik majd nektek is a kis hangulat sorozatom. Ha pedig a jó kis fesztivál képeket szeretnétek el látni, gyertek el a Deák téri Central Cafe galériájába a VOLT alatt, mert Tóth Jenő Tibor fotós barátommal közösen kiteszünk pár hangulat képet az elmúlt pár év fesztiváljairól...és persze nyilván valóan helyet kap a képek között jó pár analóg felvétel is.

Szóval klikk a videóra itt lent, és találkozunk a VOLTON immár 20-ik alkalommal!

Mindenhol jó, de lejobb SOPRON!

Szólj hozzá

hd sopron photography dslr csiger www.csiger.com VOLT fesztivál 20. VOLT eos 7d dslr movie gergely csigo art photography