2013. okt 06.

Esküvőfotós Ellátó - Őszi örömfotózás az iskolában

írta: csiger
Esküvőfotós Ellátó - Őszi örömfotózás az iskolában

Az a megtiszteltetés ért nemrég, hogy az "Esküvőfotós Ellátó" által szervezett őszi örömfotózáson mint előadó vehettem részt. Bár oktatok tanfolyamon, ez mégis új volt nekem. Egy olyan bőbeszédű figurának mint én nehéz egy-egy órácskába beszorítani az információkat, de remélem azért sikerült.

IMG_8791.jpg

A hely számomra inspiráló volt és öröm volt találkozni pár régen látott kollégával, valamint pár új kollégával megismerkedni. Az internetnek köszönhetően az ember ismeri saját köreit, de sokszor évek tellnek el a netes és a személyes ismerettség közt. Most is többször hangzott fel ez a jól ismert mondat: ahh.szóval te vagy akkor a...

Így már könnyen úgy érezhettem magam, mint ha tényleg régóta ismernék majdnem mindenkit.

IMG_8809.jpg

Az örömfotózás most konkrét tanulási lehetőségeket rejtett magában, ha már az Iskola nevű hely adta a rendezvény helyszínét, voltak osztályok és persze mi voltunk az OFŐ-k. Elsőnek egy előadást hallgathattunk meg Jaksa Timitől 10 hiba amit én követtem el címmel. A hibák közt szinte mindet elkövettem már én is, úgyhogy volt pár vicces pillanat amit mindenki felidézhetett magában. A gyakorlati órák tekintetében volt adott fénnyel való fotózás, volt vakus fotózás és az én részem a fix fénnyel történő világitás volt. Ezek az órák nem elcsépelt elméleti dolgokat tartalmaztak, hanem rövid idő alatt elsajátitható gyakorlati tudást adtak, persze helyben ki is lehetett próbálni a technikákat modelleken. A végén kis szoftver ismeretet is szerezhetett az akit érdekelt a Lightroomban pár jó trükk.

IMG_8802.jpg

Természetesen a végén volt egy osztályfőnöki óra is, ahol mindenki visszajelzést adhatott le a napról, ezzel is segitve a szervezők munkáját a közeljövőre nézve. Halhattunk még egy előadást is a jótékonysági fotózásról is ami szerintem igencsak hasznos volt. Az bizonyos, hogy így a szezon végén kell a feltöltődés és a kiégést elkerülendő pár újdonság is a tudástárba.

IMG_8797.jpg

Az utóbbi időben nem sok időm volt foglalkozni a szakmán bellüli dolgokkal, hiszen így is még sok mindent kell elvégeznem, de jó volt látni, hogy a hasonlóan elfoglalt kollégák az ország minden pontjáról félre téve gondjaikat örömmel jöttek részt venni egy ilyen kis csapat építésen és számomra a legkellemesebb meglepetés az volt, hogy nem a szokványos ki mennyiért mit csinál kérdéskör körül forgott az egész, hanem a közös érdeklődési kör és a jó hangulat körül. Ezúton is köszönöm a szervezők munkáját, a modelleink kitartását főként a hideggel szemben és persze minden résztvevőnek, aki meghallgatott és ott volt.

Szólj hozzá

budapest oktatás iskola meetup világitás esküvőfotós ellátó örömfotózás