2015. máj 18.

Indul a móka

írta: csiger
Indul a móka

Az utóbbi időben elhanyagoltabb a BLOGom mint egy lőtéri budi mögötti füves placc. Sajnos ez az én hibám első sorban, jó is lenne ha néha másra fogahtnám, de nem teszem. Nos, kissé megváltoztattam az OUTFIT-et a blogon, és talán gyakrabban is próbálom frissiteni, anno azért a heti egy poszt jobban ment, de nekem is könyebben ment a kép posztok feltöltése az INSTAGRAM oldalamra, an meg a FACEBOOK oldalamara is. Aki követ tudja, hogy ezeken a helyeken azért aktivabb vagyok jóval.

Na da hagyjuk magunk mögött a lőtéri budit és a siránkozást is, lendüljünk bele a 2015-ös szezonba. Mindjárt szolidan neki is ugrottam egy dulázással a hétvégén. Nem is volt egyszerű fizikailag sem, pláne, hogy neki kellett állnom végre diétázni kicsit, mert az ingeket árusító boltból már kinéztek a 30x45x55cm-es kézi pogyász méretű egykocka hasam miatt, és mi tagadás igazuk volt. Szakértő segítségét vettem igénybe, egyik ügyfelem személyében, kikről bővebben itt: PREMIUM DIET

Na de vissza térve a szezon kzedésére. Két fantasztikusan határozott menyasszonnyal inditottunk, akik mellett kevés dolgunk akadt. Tudták mit akarnak, és szezrencsére azt is, hogy kivel. Az életet a vőlegényükkel, a fotozást meg velem. Kis izelítő a hétvégi anyagokból.

Let's roll....

img_9941_copy.jpg

img_9791_copy.jpg

 

Szólj hozzá

sopron esküvő fotózás csiger wedding photography season2015 premium diet