2009. júl 06.

Most VOLT...

írta: csiger
Most VOLT...

Megvolt a VOLT! Ahogy hallottam megint rekordokat döntögetett a részvételi arány, és a VOLT történetében először kitették a MEGTELT táblát, mert a Manson koncertre már 80000-en voltak kiváncsiak...

Szép eredmény, és tényleg le a kalappal, hogy egy kisváros mint Sopron, képes egy ilyen rendezvény lebonyolítására....remélem még egy ideig itt lesz!

Én a VOLTra 2 év után ismét fényképezőgéppel mentem, és ROMPETY barátomnak hála, komoly felszereléssel mentem fel, nem mintha az enyém gáz lenne, de PL a TS-E 24-es csövet régóta ki akartam próbálni tömegben...nem mondom, hogy kihoztam belőle amit lehetett, de azért brutális hangulatot tud adni egy ilyen üveg a képnek.

Le is szakadt a vállam, mire végig cipeltem mindent a fesztiválon. Nem is csináltam sok képet, valahogy a több évi VOLTos fotózás miatt, most már az általános dolgokat nem fotózgatom, viszont az egyedi pillanatokat meg egy nap alatt nem lehet összegyűjteni. Gondolkoztam már azon is, hogy soproni lévén, mégicsak fel kéne költöznöm azok közé az emberek közé, akik ott hédereznek 4 napig a földön, hogy hitelesebb képet tudjak adni a dolog igazi hangulatáról. Na de mindegy, azt is be kellett látnom, hogy biza öregszem, mert egy nap alatt úgy elfáradtam, hogy majd le szakadt másnap a karom, amikor esküvőt fotóztam, és vagy 150-szer vert le a viz, olyannyira, hogy a templomi ceremónián, már majdnem elájultam a vízhiánytól, na de birtam. Be kell lássam, a kondit nem szolgálja a sok gép előtt töltött óra, ezen változtatni kell..csak sajna kevés rá az idő..mint ugye mindenre.

Maga a buli jó volt, tetszett a Freestylers, Őket nagyon birom, korábban szigeten is láttam már Őket, van pár CD-m tőlük, meg jó volt a Tankcsapda is, Ők értik a fesztivál témát, és durva, hogy idén voltak 20 évesek, még emlékszem amikor demo kazit levélben rendeltem tőlük, és 4 szám volt rajta :-)

A Pál Utcai Fiúk, mint kultikus magyar alter zenekar is nagyott adott magából, de Őket inkább már csak hallaggtam, néha üvöltöttem némi szöveget, amire még emlékeztem a régebbi nóták közül, és közben eszembe jutott, hogy mennyire szerettem, ha Sopronba jöttek, az EFE-be még anno..jó bulik voltak.

Fél négy körül értünk haza, és másnap (aznap) megszakadt fejjel mentem esküvőt fotózni, hát szerencse, hogy a kreativitásom nem a fizikai állapotomtól függ, mert egész jó új beállításokat ötöltem ki, egy mindenki számára ismert helyszínen, kiváncsi vagyok helyi kókler barátaink mikor nyúlják le az ötletet, no de sebaj, az első az igazi :-)

A VOLTos képeket nézegetve akadt egy két érdekes is. Egyet megosztok veletek, de majd szándékomban áll, egy VOLT galériát összehozni, a több éves anyagok legjobbjaiból.

A kép CANON EOS 1D mark II-vel készült, egy 24/3,5 L TS-E Canon optikával, PS effekt nincs rajt, bár igazából ez mindegy, mert nem ez számít.

Szólj hozzá

fesztivál volt ts e