2008. dec 27.

Pár nappal előtte....

írta: csiger
Pár nappal előtte....

Hát már tényleg csak pár nappal vagyunk a 2008-as év vége előtt. Túl vagyok egy rakás sonkán,és csülkön,némi enyhe rosszulléten,és egy csomó garumgumival szennyezett színes löttyön is,és hiányzott a tiszta oxigén, szóval GG barátommal nyakunkba vettük az erdőt, némi téli táj reményében. Nos örömmel konstatáltam, hogy a sípálya mint olyan ugyan nem képes ellátni a szerepét,de legalább hó nyomát foltokban fel lehet fedezni. Mindketten fel is fegyverkeztünk egy kis "vassal",és lövöldözni kezdtünk. Sok komoly "mű" nem született, de legalább a téli táj iránti vágyunk enyhült ebben a farkasordítónak nem mondható télben.

Szörnyű, hogy hiányzik az embernek a hó abban a pillanatban, amint nem az autójában ül. Személy szerint nagy havakhoz, kemény telekhez vagyok szokva,lévén vidéki gyermek vagyok. Furcsa ez a globális fahrenheit tunning..érdekes ilyen apró részét is érzékelni.

Mennyivel jobban tudnám értékelni én is a fehér karácsonyt, még ha csak tíz percig is, amíg a kép elkészül. de ugye hozott anyaggal dolgozunk, így maradt az enyhén deres sípálya,meg a Károly kilátó környéke. Majd ha lesz az embernek ideje át is nézi azt,amit csinált,talán egy képet "publikálhatónak" is talál majd,de igazából mindketten tudjuk, hogy a karácsonyi norbi "fuckdate" legalább megvolt,és legalább fejben és kis fizikumban tettünk valamit az elhízás ellen :-)

A két ünnep közt nézegettem a régebbi képeimet, pedig sok dolgom lenne,volt egy esküvő még december 21-én is, szóval idén hosszúra nyúlt a szezon.Meg egy kismama is kért magáról és párjáról képeket az utókor számára, de kell egy kis pihenés, no meg a gépparkot is meg kell szervízelni, mert már kezdi beadni a kulcsot....ezek a gépesített dolgok kevesebbet élnek ugyanis mint egy veréb :-) no de ez egy másik téma...

 

Szóval mindenkinek kívánom, hogy legyen ideje és kedve kimenni az erdőbe és csülköset izzadni a kabát alatt,és lássa meg a télben is szépet, még ha kissé magyarosra is sikerül ez mostanában....

..hiszen tudjuk....kicsit vizes..kicsit szürke..DE a MIÉNK!

 

Üdv és Boldog Ünnepeket mindenkinek!

Szólj hozzá

fotó ünnep két téli közt csiger fényecsetvonások