2009. jan 02.

Na ez is megvót...

írta: csiger
Na ez is megvót...

Igen..a szilveszter 2008-ban..ez is megvót.

Nem volt nagy ügy,egy két barát,kis beszélgetés,némi ájszteja,és sok pisi,no meg virsli és teszkós árcédula...asszem ennyi. Sajnos párom dolgozott mint mindig,ezért különcködtünk. Nos neki szarabb volt mint másnak,mert sok köcsög susmán közt töltöte,és vagy 8-kor ért haza, no nem este,hanem másnap reggel. Ugyhogy mindenki szálljon magába,mielőtt úgy gondolja neki nem volt jó :-)

Persze a jó oldala az volt, hogy míg mások elszórták a pénzt,Ő megkereste.

Szóval különcködtem, de hamar haza is értem,és jót aludtam, mire felkeltem, már mellettem feküdt,és ugyan olyan reggel lett belőle,mint a többiből.

Fogadalmak is akadtak,pl:10 kg mínusz, egézségesebb élet, stb stb stb. De az az igazság a 10kg-ot komolyan kéne vennem,mert a végén én is beszorulok a 100 holdas pagonyban a mosdó ablakban,ozt hozhatják a mézet a valagam áthúzása érdekében...vagy mi a szösz.

Szóval ígérem, fogyok,és így talán gyorsabban érek az elkapható pillanatok nyomába a gépemmel, meg lesz még egy pár fontos indok, hogy miért is kell ledobnom a hájkabátot,de erről majd később.

Mindenkinek feleslegektől mentes fénnyel teli bolodgabb új esztendőt kívánok.

 

Szólj hozzá

fotó szilveszter csiger fényecsetvonások