2009. jan 13.

Első lövöldözés..

írta: csiger
Első lövöldözés..

Hamar meg is ejtettem az első lövöldözést a Hassival..nos a tükör szépen csattogott..az első expónál a modell fel is ugrott a székről.

A kereső (tükörakna) kissé viharvert,de ahogy analóg fotózásnál mondani szokták,ami nincs benn a képalkotásban,az nem számít :-)

Marci barátom éppen tablót fotózott,amikor mondta, hogy ha valakinek van kedve egy kissé más jellegű portrékhoz modellt ülni,akkor jön majd egy ökör nagy vassal,és az majd csinál ilyet, nos ez volnék én.

Lelkesek voltak az "áldozatok",és egyéni és kisebb csoportképeket csináltunk. A LIGHTNING SETUP nagyjából ugyan az volt, mint a tablóé,persze nem a szokványos értelemben,mert azért a gyutáv miatt kis tilitoli kellett.

Remélem minden klappolni fog a képeken,mivel ez volt a gép tesztje,és filmesnél minden csak később derül ki....

Rég éreztem ilyet..ezt a várakozás izgalmát,amit csak a filmes technika nyújtott,és nyújthatott eddig is.

Izgulok,vajh jó volt e az élesség,és egyáltalán,működött e a szinkron és a zár rendesen.

Igaz, hogy a legjobb gépről beszélünk a témában,no de nem tinédzser már a cucc :-)

Bár egy nagy "műkedvelőtől" vettem, aki mint kiderült profi,komoly szakmai múlttal és jelennel,de vérző szívvel meg kellett válnia tőle..nos örülhet, hogy jó helyre került...remélem....

Szóval amint meglesz az eredmény,és ez max 1-2 nap,egyből dobok fel egy egy képet ide,mert kiváncsi vagyok, hogy milyen is lett..ja és közben FF-re is lőttem,de ezt magam előhívom még a napokban...csak fixir hiányban szenvedek :-)

 

Üdv és jó fényt,kellemes tülörcsattogást!

Szólj hozzá

500 hasselblad csiger fényecsetvonások c/m