2009. feb 10.

Kalici betámad....a szemét

írta: csiger
Kalici betámad....a szemét

Úgy nézett ki a múlt hetem, mint a Bújj bújj ördög című eposz egy igencsak ismert jelente......."Most tényleg azt hiszik,hogy bevesszük ezt a maszlagot---bööööööööeeeeeeee"

Aki nem látta nézze meg,mert klasszikus,amúgy az a lényeg, hogy bár az emberek a kórházakba gyógyulni járnak,én vírusért mentem,mert itthon épp elfogyott.

Páromnak volt egy kisebb műtétje,és míg szegénykém várta a műtétet,én itthon voltam kénytelen várni mikor zárják el a gyomorszájamnál a főcsapot,mert úgy okádtam itthon,mint az a bizonyos már korábban becsődölt műszaki üzletházláncról elnevezett ugatós állat...azaz a MURÁNYI KUTYA!

Pont ideális volt mindkettőnknek, hogy arra vártunk,mikor látogatja megy egyikünk a másikunkat..nos műtét ide vagy oda,párom előbb hazaért a körházból,míg én a bejárati ajtóig is eljutottam volna..hiába a nők tényleg erősebbek akarat terén.

No mind egy,az a lényeg mindketten itthon lábadozunk,sőt valszeg már minden ok (remélem)...

De mindenképpen tanúlság az, hogy a körházba csak az menjen,aki a következő hetét nem akarja a munkahelyén tölteni,vagy van elég szabadideje,és közel van a klozett az ágyához..

 

Mindenkinek jó egézséget

 

G

Szólj hozzá

csiger kalici