2009. ápr 11.

Zintha...az új trend..

írta: csiger
Zintha...az új trend..

Egy Magyarországon még kevésbé ismert ékszermárka tulajdonosa keresett fel, hogy a most piacra kerülő ékszereiről, egy portfóliót készítsünk. Ennek első lépéseként pár, a kollekció magját alkotó, gyűrű és nyaklánc és karkötő tárgyfotóját készítettem el. A következő lépés az ékszerek emberekkel történő bemutatása lesz. Az ékszer márka neve amúgy ZINTHA.

Ez az ékszer a legújabb divatot, trendet fogja képviselni, és főleg az olyan hölgyek körében népszerű, akik az erős, céltudatos, de kellően érzéki mediterrán típushoz tartoznak. (Vagy oda szeretnének :-)

Nos az eslő körön már túl vagyok. Érdekes az ember fotózása után néha visszatérni a statikus témákhoz, elővenni a világítási tudományt, és csiszolgatni rajta, de jó is egyben, mert a már megszerzett tudást lehet ilyenkor kellően bővíteni, aminek aztán az emebr kinn is hasznát veszi ismét.

A megvilágításhoz két vakut használtam, és egy tárgysátrat. Mindkét vaku 30as kulcsszámú, hogy kellően tág rekesszel lehessen fotózni, ami ékszereknél és apró tárgyaknál kellően hatásos,és hangulatos tud lenni.

Szokás szerint egy Canon EOS 400D-t használtam, egy Canon Ef 100/2,8 macro objektívet,amit megtoldottam egy 12mm-es közgyűrűvel is a hatás érdekében....

Szólj hozzá

fotó csiger tárgyfotózás zintha ékszerfotózás