2009. ápr 20.

Fashion Art fotózás...

írta: csiger
Fashion Art fotózás...

Vasárnap mivel jobb dolgom nem akadt, gondoltam divatfotózom egyet. Nos ez igazából egy komoly szervezést igénylő divat fotózás volt, amit jó pár megbeszélés előzött meg. Az alapötlet anno az volt, hogy szép ruhák, modellek és egyéb kiegészítők segítségével végre egy olyan fotózást szervezek össze magamnak, amin keresztül én is fejlődhetek, mert az utóbbi időben többet tettem kicsit mások fotós karrierje érdekében, mint a sajátomért, és hát fejlődni kell,mert egyre jobb képeket csak az tud csinálni, aki hajlandó tanulni.

A divat irányzat volt mindig is az az irányzat, amit a fotózásban szívesen művelnék, és érdekel maga  divat világa is. Lehet kissé túlkorosan állok ehhez hozzá, de mivel nem én szerepelek a képeken, azért van némi esélyem ebbe jobban beleásni magam.

Szóval hogy a tényekről is beszéljek, az alap ötlet megvolt, de aztán egész máshol kötöttünk ki, ami szerintem azt is fémjelzi, hogy elég egy jó ötlet, és a végén mindenképpen lesz valami hasznos, még akkor is, ha teljesen más lesz belőle, mint azt az elején hitted. Szóval felkerestem egy divattervezőt, akinek munkáit egy esküvői kiállításon láttam, és már ott látszott, hogy lendületes, új irányvonalat képvisel, akkormég persze nem tudtam ki Ő. Csak egy fekete névjegykártya állt rendelkezésre, amit egy általa tervezett sztenderen álló ruha mellől nyúltam le. A hölgyet művész nevén SSAMARYLL-nak hívják. Szóval felhívtam, majad pár e-mail válltást követően összehoztunk egy megbeszélést, ahol már az Ő barátai (segítői,kollégái) is jelen voltak, valamint én is modellemel, aki az én drága menyasszonyom volt, akivel már ezerszer fotóztunk együtt, és még mindig Ő az én legjobb modellem, és minden hülye hóbortomat elviseli, sőt....

Szóval megvolt a találkozó, és kölcsönösen elhittük a másikról ,hogy szüksége van a dologra, és ez csak jól sülhet el. (hogy így volt e, azt majd a másik fél megerősíti vagy sem,de szerintem igy volt)

Én közben erősítésért kiáltottam, mert ugyan jó dolog egy fotós, de kettő még jobb. Az alap ötletnél is már anno Balogh Tamás (www.baloghfoto.hu) fotós kollégámmal közössen elmélkedtünk, akkor még csak hangosan gondolkodva....de most, hogy tények álltak a rendelkezésemre, már volt miről beszélnünk.

Tervezőnk közben összedobott pár skiccet, és az általa korábban már a bemutatón alkalmazott modellek közül kiválasztottuk Angit, aki így már ismerőseként a rendelkezésünkre állt, és meg is volt a csapat.

Helyet, két szép szememnek, és a Soproni Fotóklubnak hála a Soproni GYÍK (Gyermek és Ifjúsági Központ) biztosított, technikai segítséget pedig, Balogh Tomi derék HENSEL vakuin kívül, még Szita Márton barátom nyújtott egy jó kis papírháttérrel. Szóval összedobtuk amink volt, és készen álltunk a munkára.

SSAMARYLL kapcsolatait lattba vetve eljutottunk az LF Szalonba (LÁNG&FŐZŐ-Fodrász szalon Sopron), ahol a Fashion Art, és a Beauty kifejezések nem a káromkodások közé tartoznak. Nos nagyon komoly munkát végeztek, ami majd a képeken is látszani fognak remélhetőleg. KLaudia a hajért, mig Anita a sminkért volt felelős, és kitettek magukért az fix. És különk köszönet Eszunak és Anginak, akik meg elviselték az egyenként 3 órát, amibe belekerült, hogy felvarázsolják rájuk a nem mindennapi frizurát, és sminket.

Közben kis videót is forgattunk, amiből nemsokára lesz majd egy kis WERK film, így mindannyian (akiket érdekel) megnézhetitek, hogy zajlott ez a hosszúra sikerült nap..szerintem érdemes lesz kivárni....

Volt több féle elképzelés, de abban Tamással megegyeztünk, hogy a vörksopp fííílinget elkerülve nem fotózunk keresztbe, azaz Ő Angival dolgozik,míg én Eszuval. Így elkerülhető a későbbiekre nézve az a rossz érzés, ami előfordul csoportos foglalkozásokon, miszerint:.."Nézd ezt a képet de jó....Ja nekem is van ilyen..na jó akkor én átteszem FFbe...ja nekem olyan is van..ja akkor rohaggyá meg....."  Szóval ezt kivédtük, és jól döntöttünk azt hiszem.

A stílust minimálra vettük, és a képek kidolgozása után, majd közzé is teszek párat, amint lehet, de addig még retus ezerrel...hogy a mi tervezőnk le ne rágja izgalmában az összes körmét addig, mert szerintem tűkön ül, amig nem végzünk...de utánna fix, hogy elégedett lesz, és akkor ez is egy olyan diszizabeginingovórbjutifullfrendsipp szerűség lesz remélhetőleg...

Nos a produkció résztvevői voltak:

Fotó: Csigó Gergely (www.csiger.hu), Balogh Tamás (www.baloghfoto.hu), Ruha és Styling: SSAMARYLL (www.ssamaryll.com) valamint az Ő segítői:Zettl Pál, Pinezits Petra, Dr. Barrak Sausan, Haj és Smink: LF Szalon (9400. Sopron, Árpád utca 4) Modellek: Eszu és Angi.

Külön köszönet még: Szita Márton (www.szitamarton.hu) valamint a GYÍK-nak (www.prokultura.hu)

Egy kép izelítőnek, ígérem hamarosan jön a többi is.....


 

Szólj hozzá

fashion csiger ssamaryll divafotózás fashionart