2009. jún 14.

Zintha...az új trend.. (part 2)

írta: csiger
Zintha...az új trend.. (part 2)

Eljött az ideje a ZINTHA ékszerek nyári kollekciójának fotózására is. Az múltkori tárgyfotók elkészítése után, most elsősorban olyan képeket szerettem volna, amin viselik is az ékszereket. Az új kollekció nem maradt el a várakozásoktól. Megint jó pár kellemes darabot kaptam a képek elkészítéséhez. Egy megfelelő modellre is szükség volt, akihez illik a mediterrán hangulat..vagy élet érzés ha úgy tetszik.

Szóval Mira személyében megfelelő modellre leltem, és a márka tulajdonosa is rábólintott, úgyhogy kezdődött is a fotózás. Nagyon meleg nap volt, szépen le is pirult a fejem, és a vörös hajammal olyan voltam mint egy rák a kondérban, no de mindent a cél érdekében.

Kerestem, egy olyan mediterrán hangulatú, színvilágú helyszínt, mint amilyet az ékszerek kívánnak, és neki is álltunk. Mira ügyesen mozgott a gép előtt, és így gyorsan haladtunk. Készült alkalmi, és lazább, hétköznapibb ruhában is kép róla. Hamar el is szaladt az a majdnem 4 óra, amíg ezzel foglalatoskodtunk. Számomra még nem telt el a nap, mert itthon következett a tárgyfotózás, épp úgy, mint a múltkori posztban is megirtam. Azt hiszem éjjfél is elmúlt, mire ágyba kerültem, fárasztó nap volt, de szerintem megérte. Szeretem az olyan munkákat, ahol elég szabadságot kapok ahhoz,hogy valamit kifejezzek. A tárgyfotóknál is kissé megváltoztattam a SETUPot, de főleg a tárgyak elrendezésében, a megvilágítást most is két külső vaku adta, valamint néhány fényterelő. Annyi változott, hogy most is hasznát vettem kis új rádiós kütyümnek, ami nagy segítség, mióta megvettem.

Szóval ezerrel folyik az utómunka, és azt hiszem ezek a fotózások segítenek változatossá tenni az amúgy kissé esküvőkkel teli nyarat.

Megosztom veletek a már kész két képet, a többi majd a weboldalon lesz, ha elkészülök végre. Mindenkinek jó fényt..most ahogy kinéztem van bőven!

Szólj hozzá

modell fotózás ékszer zintha