2009. aug 18.

VII.Soproni Szabadtéri Fotókiállítás...

írta: csiger
VII.Soproni Szabadtéri Fotókiállítás...

Egy ideje nem írtam, kissé el vagyok havazva, no de még vagyok, tehát gondolkodom is..

Szóval nemrég lezajlott a IV. Soproni Fotópályázat zsűrizése, idén először nyilvánosan, és először digitálisan, és idén is, igaz nem először én is a zsűri tagja voltam.

A zsűrizésre sokan voltak kiváncsiak, amin meglepődtem. Gondoltuk, hogy mint érdekesség sokan eljönnek az alkotók közül, egyrészt megnézni saját alkotásuk hogyan is szerepelt, másrészt, hogy hogyan is zajlik egy ilyen zsűrizés. Biztos pár alkotónak kellemetlen volt, ahogy látta kiesni a képét, de ez nem szabad, hogy elvegye a kedvünket, ez inkább ösztönözzön, hogy van hová fejlődni.

A részvételi arány szépen megnőtt, kissé le is cserélődött a már kissé általunk ismert pályázók névsora. Sok fiatal pályázott, aminek nagyon örültünk, és természetesen sok nyugdíjas korú is, akik lelkes résztvevői a pályázatainknak imáron 4-ik alkalommal.

Ha jól emlékszem kb 500 kép érkezett be a 98 alkotótól. Ebből mi 92 képet fogadtunk el kiállításra a kb 40 szerzőtől. Ismét 3 díjat ítéltünk oda, és 3 különdíjat, ezek közül az egyiket jómagam ajánlottam fel. Olyan képre adtam a legjobbak közül a voksom, ami a klasszikus értékeket követi, és közben a jelen csúnya szóval mondva trendeknek is megfelel, és akár külhonban is megállná a helyét.

Dr. Nagy Attila fotóművész barátom, a zsűri egyik tagja is ajánlott fel egy különdíjat, valamint a TREND-Info magazin is, akikkel szoros munkakapcsolat alakult ki a klubbal, és minden kultúrális rendezvényről, így a mieinkről is díjmentesen adnak hírt. Egyedi és nagyon jó hozzáállás ez, ami példa nélküli szerintem az országban, különösen vállság idején.

Szóval igy 6 díj került odaítélésre, de a poént még nem lövöm le. Érdemes tehát eljönni a Széchenyi térre augusztus 29-30-án egyaránt. A megnyitó 29-én szombaton 11 kor lesz. A rendezvény immár másodszor lesz 2 napos, hála a Grubits Dekor cég vízálló képeinek, nem kel félnünk, hogy meghullámosodik a kép, mint anno pár éve...

A kiállításon persze továbbra is a Soproni Fotóklub lelkes csapatának közel 280 képe segít abban, hogy a rendezvény mindenki számára feleldhetetlen legyen!

Mindekit Szeretettel várok, várunk...Jó fényt!

Szólj hozzá

fotópályázat kiállítás iv soproni szabadtéri fotóklub