2009. okt 13.

Strabanci

írta: csiger
Strabanci

Érdekes felkérést kaptunk, Balogh Tamás kollégámmal. Kedvenc divattervezőnk és stylistunk Barbi (ssamaryll) egy horváth nemzetiségi zenekart segít jótanácsaival, és megkért, hogy pár képet készítsünk a szárnyait bontogató zenekarról. Természetesen eleget tettünk a felkérésnek, és meg is ejtettünk a fotózást. A srácok kissé feszengve, de jó hangulatban érkeztek meg hozzánk, mikor mi már épp kezdtük hadrendbe állítani a vakukat, és a hátteret.

Nos a styling-ot ismét a szakemberre bíztuk, és megbeszéltük, hogy mi is legyen a képen...

Érdekes beállítást eszeltünk ki. Barbi kérésére, a sok egyéni és csoportkép után, a srácokat megkértük, hogy feküdjenek a földre, a már előkészített hátérre. A próbaképnél már látszott, hogy nem a legjobb a nézőpont, kicsit alacsonyan vagyok, és a 24mm kissé torzan adja vissza  képet. Ekkor Balogh Tamás egy állványt szedett szét, és Boom-ot csinált belőle, rászerkesztetük a gépet, amit igy vezetékes távkioldóval sütöttünk el.

Tamás tartotta, én irányoztam és exponáltam. Igy már okés volt a dolog. A két vaku oldalról kissé megdöntve az ernyőkről indirekt adta a fényt, valamint segítségünkre volt a fehér fal is a fény szétszórásában. Nos érdekes ötlet volt, de nekem tetszik a  végeredmény is. Kicsit jó volt visszatérni a stúdióba egész nyáron kinn nyomultam, persze télen bajos, és mindig ki vágyom a tavasz közeledtével...de tény, hogy a világítást gyakorolni kell.  Nos..mindenkinek ezt javaslom..gyakoroljon,és irány a műfény világa, de csak márciusig!

 

 

Szólj hozzá

fotózás ssamaryll strabanci műtermi