2009. nov 20.

Gyurma ékszer fotózás 2...

írta: csiger
Gyurma ékszer fotózás 2...

Ahogy a korábbi posztban irtam, a gyurma ékszerekről tárgyfotókat is szeretett volna a készítője. Nos megejtettük a tárgyfotózást a minap. A koncepció az volt, hogy valami egyszerű, de mégsem csak homogén környezetbe helyezzük az ékszereket. A dolog egyszerű volt. Gabi hozta a kellékeket, én pedig a technikai hátteret. Amikor egy összeállítás elkészült, én bevilágítottam, és lefotóztam. Az expozíciós értéket természetesen krábban már belőttem, és igy kis állítással, de hamar le lehetett fotózni az ékszereket. Közben persze a fényforrások helyzetét, és irányát meg kellett változtatni, de mégis hatékonyan, és viszonylag gyorsan lehetett dolgozni igy, hogy az adott témát nem nekem kellett összeállítanom, csak azadott témával kellett foglalkoznom. Jó csapatmunka volt.

Így most elkészült a sorozat, amivel Gabi, már elindulhat, és felhajthat pár érdeklődőt saját termékének, amit FIMOBELLO-nak nevezett el. Remélem, a közeljövőben még hallunk róla majd, és megtalálja Ő is a számítását, és akkor jó lesz az a tudat, hogy segítettem neki az elindulásban a képeimmel.

A képre kattintva eléred az összes képet tartalmazó zenés galériát. Jó szórakozást!

 

Szólj hozzá

fotózás ékszer gyurma fimobello