2010. jan 22.

A Kelták földjén 3...

írta: csiger
A Kelták földjén 3...

Ma eljutottunk az óceánhoz. Még sosem voltam az óceánnál, pedig voltunk pár tengernél már. Nos sajna az idő nem a legjobb volt, de inkább egy rossz nap az óceánnál, mint 2 jó máshol.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Persze nem a nap volt rossz, csak az idő, de a lényeg az, hogy ott voltunk. A vízpára, az eső és a homok erős egyveleget alkotot a széllel, és szerintem az optika sercegni fog a zoomolásnál még egy ideig. Pár képet sikerült is lőnöm, amit régen akartam..óceén part, homok, fű, szakadt kerítés….megvolt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A kabát nekem nagyon jól vizsgázott, Eszunak pedig vettünk egy belsőt, a már korábban megvet külsőhöz, mert az Ő hazai cucca azért keményen elázott, de az új kabija neki is bírni fogja, úgy néz ki.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sokat mentünk az óceánért, majdnem 3 órát utaztunk, Peti állta a sarat, én kissé elpilledtem, az itteni időtől valahogy mindig bepunyadok, sok kávét kel nyomni, de szerencsére van a közelben mindig egy COSTA, vagy valami hasonló. Este még a lányok shoppingoltak kicsit, én beültem egy olyam masszírozós székbe, kellett az egész napos utazás után, közben nyomtam egy „kis” capuccino-t, ami legalább fél liter volt, na estére ez kellett. Mi lett volna, ha „nagyot” kérek..bele gondolni is rossz, pláne, hogy este az eredménye is megvolt….

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A képek valahogy még nem az iagziak, vagy csak most érzem úgy..nem is tudom…remélem még az idő mellém áll, és lesz mit lőni Dublinban, a következő napokban, és ha Mohar-hoz is eljutnánk, az lenne a hab a tortán.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Holnap folyt köv….

 

Szólj hozzá

írország sligo oceán