2010. ápr 10.

CANON-t kell venni..nincs mese!

írta: csiger
CANON-t kell venni..nincs mese!

Régóta fájt a fogam egy jó film scannerre, amivel végre a roll filmjeimet is be tudom digitalizálni negatívról, vagy épp pozitívról, ha úgy tetszik.

Korábban egy EPSON scannerem volt, de ez nem tudta a rollt behúzni, max némi átveréssel, de nem volt az igazi, sok volt vele a cécó..

Nyomtatóban, és persze fényképezőgépben már letettem a voksom, és a közelmúltban felhívták a figyelmem egy CANON gyártmányú scannerre is. A Lapolvasókat nem szokták fotósok szeretni, mivel nem tud olyan minőséget általában, mint a direkt film behúzásához készült scannerek....ami korábban tény is volt, lehet most is az, de közben a ccd-k fejlődésének hála a lapolvasók is elértek egy komoly fejlettségi szintet, és én emiatt úgy döntöttem belevágok. Meg is rendeltem a cuccost a neten, és igaz a bank az átutalási rendszerének lefagyása miatt ugyan kitolta a birtoklás határát 4 nappal, azért ma csak ideért a vas. Kibontottam, és örömködtem...az ember ilyenkor újra gyereknek érzi magát..

A lényeg az, hogy le is teszteltem. Bár a szoftvereket amiket feltelepitett az "Egyszerű" mód, azt még szoknom kell, mert vagy öt progi is felkerült a gépre, mégis úgy érzem jó vásár volt. A képek tényleg fekete-fehérek, vagy épp szinesek, attól függ mit fűzök be. Meg kell majd pucolgatnom a filmeket, mielőtt befűzöm, de tény, hogy az EPSON pajtásom felett azért elrepült az idő, vagy csak egyszerűen ebből is CANON-t kellett venni!!

Ime itt van két tesztkép, nekem tetszik, mi lesz, ha végre megtanulom használni is :-))

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá

canon új scanner lapolvasók