2010. júl 09.

Ez is jó VOLT!

írta: csiger
Ez is jó VOLT!

Ismét túl vagyok egy VOLT fesztiválozáson, szám szeritn a 18-ik VOLTomon....durva..mindegyiken ott voltam..ez azért elég súlyos, márminthogy 18 éve is jelen voltam mindössze 14 évesen, és tanúja lehettem az UNDERGROUND rendszerváltásnak.

Bele sem gondolok még erősebben, mert kiderül öregszem, vagy mi...

Szóval idén először sikerült végre akreditációt is szereznem, a vicc az, hogy már előző években is lehetett volna, hiszen nem egy képem jelent meg itt-ott a voltról, de most időben kapcsoltunk, és most sikerült.

Bár heti jegyem volt meg passom is, de a szombatot már ki kellett hagynom, más meló volt, és hát a nap erősen megviselt, én hülye ujjatlanban nyomultam c-session alatt, és hát a felkar vál közti részt elfelejtettem korábban pirítani, szóval most utólag egyben megvolt az egész..szép kis homár színem lett ezen a tájékon.

A lényeg az, hogy az első 3 napon végig ott voltam, amig a derekam, meg a lábaim bírták. Teszteltem homokviharos körülmények közt az új másodvázam, ami csak nekem új, de én nagyon örültem neki. Ideje volt a másodikat is az első szintjére hozni, és ilyen esetekben jobban merem a másodvázat koptatni, azért van.

Szerintem idén az időjárás is kedvezett a VOLTnak, és a strandok dugig voltak karszallagos emberkékkel, a város emiatt kevésbé, bár a kivetítős teraszok a VB miatt igy is taroltak asszem. Szerintem úgy egyben azért ez még mindig jó üzlet a városunknak, és reméljük, még egy ideig az is marad.

A kemény meleg,és nagy por ellenére azért jó sok képet csináltam, ebből párat megcsinálgattam így a nagy lemaradásaim közepette, mert kell egy kis kikapcsolódás is néha. A képeket most a FACEBOOK-on publikáltam, amit >>>ide kattintva<<< elérsz egy albumban. Ha már arra jársz, légyszi mond el a véleményed, vagy itt is megteheted.

Szólj hozzá

fesztivál sopron de legjobb volt 2010 csiger mindeütt sopron!