2010. júl 27.

Hotel Safir Aqua - Reklámfotózása

írta: csiger
Hotel Safir Aqua - Reklámfotózása

Az esküvők közt néha felüdülés, egy-egy kirándulás, ahogy mi szakmabeliek hívjuk. Nos én szerencsémre eleget kirándulgatok, és most is egy induló vállakozás "megfotózását" kaptam feladatul. Az uszi mellett mindeki emlékszik még szerintem a régi Fenyves Étteremre..nos mindeki az túlzás, a korom béliek inkább..elfelejtem, hogy én is öregszem..igaz lassan :-D

Szóval éveken keresztül nem történt itt semmi, aztán egyszer csak átépült, és most már egy szép Wellness Szálloda nyílt meg a régi étterem helyén. Ideális fekvés, erdő, strand, jó levegő, a város legszebb környékén, a Lővérekben. Mi kell még. Nos igen, pár jó kép, hogy el is tudják "adni" a helyet..

A külső és belső képek kerültek először a memória kártyámra...aztán hátom modellel a belső részleget kaptam lencsevégre. A modellek munkáját ezúton is köszönöm. (Reni, Barbi és Márk)

Érdekes feladat volt mindent bevilágítani, cipelni a komplett stúdiót le föl, oda és vissza..de végülis szeretek a világítással játszani, és itt volt egy két érdekes feladat.

A végeredményből pár képet megtekinthettek, ha a képre kattintotok. Jó szórakozást!

Szólj hozzá

hotel sopron szálloda wellness aqua reklámfotózás safir lővére