2010. sze 06.

Nehéz hétvégék nyara...(PART 1.)

írta: csiger
Nehéz hétvégék nyara...(PART 1.)

Sok időm nincsen mostanában BLOGolgatni, mert szinte már levegő után kapkodok...

Lehetne ez panaszkodás is, de azt meg nem akarok, mert én választottam ezt, és ezzel nincs is baj, szeretem csinálni, de sok minden van egyszerre, aminek eleget kéne tenni, és lassan összecsapnaka  fejem fölött a hullámok. Remélem, azért utólérem magam egyszer, és érezhetem még nemsokára azt, hogy milyen jó napra késznek lenni. Gondolom sokan várják ezt ügyfeleim közül ugyan úgy, mint én, nem csoda....hálával tartozom nekik türelmükért.

Szóval a nyár igen színes, és érdekes megbizásokkal van teli. Mindig azt hittem, egy erős hétvége, egy hosszú egészanpos fotózásból áll, és ennyi. Másnap kis pii, és aztán hajrá tovább. Hát ez már a múlté, legalábbis az utolsó 2 hetem volt a kimerültség csúcsa.

Az eslő rész az, amit most megosztanék veletek, aztán majd szépen sorjában..

Szóval egy kedves pár, akiket külön külön, és együtt is régóta ismerek, még télen megkértek, hogy fotózzam le esküvőjüket. Az időpont akkor még képlékeny volt, mivel az esküvő szakmához, és a vendéglátáshoz errőssen közük van, igy még nehezebb lett jó időpontot találni a fotózáshoz, és eleve a lagzihoz egyaránt. Egy agusztusi péntekre esett a választás.

A péntekek idén amúgy is főszereplők lettek, sokan vannak, akik a hivatalok, templomok, éttermek miatt péntekre tették a nagy napot, ezt több kollégától, bennfentestől hallotam. És szerintem nincs ezzel semmi baj, a péntek is egy ugyan olyan szép nap, sőt, a munkás évekre visszagondolva, vagy az iskolás évekre is, a pénteket még jobban szerettem, mint a többit...mert, még ott volt az egész hétvége.

Szóval ahogy telt-múlt az idő, egyre többen szemelték ki maguknak az említett péntek utáni szombatot is, igy muszály volt engedni a csábításnak. Közben eszembe sem jutott, milyen hétvégéről is van szó. Hát a szokásos szabadtéri fotókiállításunk hétvégéjéről...

Sűrűsödni látszott a hétvége keményen, és lassan azt fontolgattam, átállok az Arkíriai időszámitásra, ami 36 óra/nap a Men In Black pár tagja szerint...

Közeledett a már említett hétvége, de hogy ne legyen egyszerű, csütörtökre terveztük be a pénteki párom e-session-jét is, amivel persze a pénteki nagy napra végezni is kellett, mert ott slideshow formájában egész este ment kivetítőről..

Szerencsére a nap sütött csütörtökön, és azt a lopott órácskát, amit a pát mellettem el tudott tölteni, később nagyon hasznosnak ítélték meg, mivel a stressz már a tetőfokára hágott....

folyt köv....

 

(A csütörtöki e-session HD-ban >>>IDE Kattintva<<< megtekinthető!)

Kati&Pisti e-session from csiger-the art of photography on Vimeo.

 

Szólj hozzá

hétvége esküvő fotózás péntek e session