2010. okt 24.

Nehéz hétvégék nyara...(Part 4)

írta: csiger
Nehéz hétvégék nyara...(Part 4)

Hát a szombat után a vasárnap hajnalnál tartotam azt hiszem...

Szóval szabadtéri kiállitásunk éjjeli őrségében már részt tudtam venni, és némiképp megnyugodtam, hogy ha máshogy nem is, de igy kivehetem a részem a klub munkájából, amiből idén töb ízben is kénytelen voltam kimaradni, sajnos...

Hazaértem, és lefeküdtem. Felkeltem, és egyből kirohantam a térre, ahol még nem volt az az eget rengetően jó idő, de alakult. Sokan néztek meg minket idén is, és nekem jót tett némi kikapcsolódás agyilag..mert fizikailag már eleve a mínusz nulla alatt voltam...(vagyok szerintem azóta is..)

Az akkor még újonnan vett eos 7d-met próbálgattam, és sok sok apró video snittet vettem fel, amit majd ide is felteszek, ha lesz időm megvágni őket, a munka előbre való egyenlőre..

Érdekes mit tudnak manapság ezek a gépek, csak lesek, pedig nem vagyok lemaradva a technikától, hiszen ezzel dolgozom, de akkor is mindig meglepődök, hogy már lassan 2 hónapja megvan a gép, de még mindig találni benne új funkciókat extrákat...jó vétel volt, abszolút megérte!!

A kiállítás idén is jól sikerült, több ezer látogatót vonzott az immár rendszeresnek és vártnak mondható kis kultúr hadjáratunk. Minden évben próbálunk újítani, idén a minőséget próbáltuk előtérbe helyezni, és az új tagoknak adtunk rengeteg teret, amit Ők szépen ki is használtak szerencsére.

A lepakolásnál már nem lehettem jelen, ez is először fordult elő...mivel már készülni kellett a most számomra nagy NAPRA...és akksikat kelet tölteni..ismét felszerelést ellőnirzni...aludni picit....hirtelen hajnali NÉGY..csörög a vekker...felkelni..irány VELENCE!!!

 

folyt köv...

Szólj hozzá

a magyar velence esküvő fotózás napja nehéz 2010 fotográfia hétvégék