2010. dec 05.

Kirándulások a film világába...

írta: csiger
Kirándulások a film világába...

Amióta megvan a 7D, gyakran videózgatok is, főleg azért tanulom, hogy mire megszületik a kisfiam, jó felvételeket tudjak róla csinálni. Az én gyermek koromban a filmezés nagyon drága dolog volt, még a fotózás is, de azt azért néha megoldotta az öregem, de a film az a nyugati szomszédok kiváltsága volt családi szinteken.

Én ezért is szeretném a fotókat kiegészíteni videokkal is. Persze ehhez érdemes előtte témát találni, amin lehet gyakorloni. Természetes volt, hogy fotózássalkapcsolatos videókat fogok először csinálni, no meg persze a feleségem pocakjáról is..ez a kettő jó téma számomra..

Pocakról készült több is, amiket még össze kell raknom. Nem álltam neki eddig, amig nem végeztem az esküvőkkel, és az új gép meg nem jött. Tegnap a sok retus után végre kicsit kirándultam ismét a film világába. Igaz hajnali 2 volt már, de ha egyszer ilyenkor van időm tanulgatni, akkor mit van mit tenni...neki kell állni, hogy a pár nap múlva érkező gyermekem már "profi" operatőrként köszönthessen engem. Na jó ez túlzás..de Ő azért majd csak elhiszi nekem, ha én mondom :-D

Nos az egyik fotós kollégám, Somornai Tamás egyik munkáját örökítettem meg videon, és megpróbáltam rendesen megcsinálni. Sok hiba van még benne, de a folyamat, ahogy lekészült nagyon tetszett...ime az eredmény....

ST Photography & Petra Kiss - Smink Project from csiger-the art of photography on Vimeo.

 

 

Szólj hozzá

film eos werk videózás dslr 7d