2011. júl 18.

Megy az idő...

írta: csiger
Megy az idő...

Egy ideje nem értem rá BLOGomat ápolgatni, és ezért olvasóimtól elnézést kérek. Szezon van, meg mellette elviselhetetlen meleg, aztán front és hideg, meg minden aminek a vizhez és az izzadtsághoz köze van.

Szóval sok midnen történt az elmúlt hetekben. Jöttem mentem Sopron, Balaton, Pest, és pörögtek az expók. Egy új vassal is bővült a repertoár. (135/2) Nagyon örültem, amikor a Facebookon láttam egy hirdetést, és onnan sikerült megvenni az obit. Ezúton is köszönöm Román Peti barátomnak a közbenjárást, de végülis miatta vettem meg, mert anno mikor az övét kölcsön adta nekem, nem bírtam szabadulni a gondolattól, hogy egy ilyen kell nekem.

Az objektív előző tulajdonosában pedig egy új barátra, sőt kollégára leltem ZED személyében, aki a STUDIO-X operatőre, és szerintem Őket nem kell bemutatni. Minden jó klippet Ők forgatnak az országban, és most már külföldön is egyre többet.

Pesti utam során össze is haverkodtunk, és egy rohadt meleg napon áttárgyaltuk a két szakma érdekességeit, vicces sztorikat, és persze az analóg fotózás rejtelmeit is.

Közben itthon is zajlik az élet. Korábban Boldi fiam átesett első hajvágásán is, mert már nő a kis lobonca folyamatosan. Alul két fog 5 hónapos kora óta kinn van, de a felső még erőlködik. De érdekes látni, ahogy napról napra mindig kitalál valami újat, hallatja a hangját, sikogat, néha mintha már szavakra hasonlító hangokat ad, ami persze tök vicces.

Furcsa is volt most a minap 4 napot távol lenni itthonról, és kimaradni a mindennapi színházból, és csak a fotózással foglalkozni, de hát muszály volt. Teljesen megváltoznak a prioritások, amikor az emberből szülő féle lesz. Mindehol csak azon jár az esze, vajh otthon most ép mi van, mit csinál a kisfiam, eszik e, alszik e...vagy ép berreg.

Nos össze vissza csapongva, csak arra utalok, hogy nem állt le az élet körülöttem, sőt...

És hogy mutassak is valamit a fentiekből, nézzétek meg Boldi első hajvágásának történetét egy HD videóban, ha bírja a gép :-D

Szólj hozzá

fotózás l hajvágás pest boldi zed studio x 135/2