2013. máj 24.

Hol itt, hol nem...

írta: csiger
Hol itt, hol nem...

Nem mondhatnám,hogy az utóbbi időben egységesen írnám a BLOGom. Kicsit elcsúsztam időben, és nem voltam elég kitartó, hogy idág is eljussak. Hát természetesen a szezon beindulása, az egyéb itthoni dolgok miatt van ez így, de nincs mit magyarázni, kicsit próbáltam lecsendesíteni az agyam a hajtás beindulása előtt. Bár idén télen, szerencsére persze, de nem volt nagy csend. Nem tudtam annyit laborálgatni, meg művészkedni, amennyit szerettem volna, mert volt elég dolgom. Elkezdtem össze rakni ismét a saját labort lenn a pincében. Hogy ennek is lesz fix helye, az nagyon örömteli nekem. Jó, hogy nem kell mindent folyton szét meg össze pakolni, csak beöntöm a vegyszereket a tálba, és mehet. A hivást is itt tudom megoldani.

Na persze az egész úgy néz ki mint egy raktár még mert a családi holmik tömkelege is itt heverészik, de készül egy két tároló polc, amivel majd ezt is rendszerbe tudom rakni. A múltkor még egy klubos feladathoz csendélet témakörben is itt fotóztam, ha marad némi hely, lehet párszor mini műteremnek is tudom majd használni, vagy ezt azt kipróbálni csak. Jó volt kicsit rendezkedni, megint olyan érzés volt, mint mikor anno a Szent György utcai klub helyiségben analóg géppel tanulgattuk a világitást két párszáz wattos izzóval. Mindenféle limlomból összerakott fény terelőkkel.

Ha bele gondolok, milyen satnya eszközökkel tanultam meg világitani, röhögnöm kell. Persze jól van ez így. Manapság az e-bayről megvesznek a kezdők egy rakás holmit 20 dolcsiért, és kész a stúdió. De örültem volna anno akár egy plusz vakunak is, nemhogy stúdió szettnek. Talán ezért is tudom értékelni annyira a stúdióm meg a laborom is mapanság. Mert tudom honnan indult ez az egész. Mennyire nehéz volt egy egy világitási hibát megfejteni, mivel az expo után labor, aztán papirkép, és megnézni, emlékezni hogy is volt.

A kis múltidézések jók arra, hogy az ember az maradjon aki volt. Meg tudja őrizni, vagy inkább vissza hozni belül azt a kezdeti lelkesedést amivel nekiállt egy egy feladatnak.

Hát bizom benne, hogy nem fogok megint ilyen sokáig távol maradni a BLOGomtól, és közbe lesz mit mutogatni, miket is ügyködöm mostanában. Megmutatom azt a képet, amit lenn csináltam a kis "műhelyben".

IMG_7287 copy.jpg

Szólj hozzá

film sopron analóg fotózás új photography csendélet csiger fényecsetvonások fotóklub