2013. máj 28.

Punnany Massif-Fel

írta: csiger
Punnany Massif-Fel

Lemez bejárató mini koncert sorozat-Sopron

Nemrég, mikor egyik pesti cimborámmal beszélgettem kiderült, hogy jönnek majd Sopronba egy munka kapcsán. Örültem, mert folyton én járok Pest felé és még így is alig tudunk össze futni. Főként mindkettőnk elfoglaltságai miatt. Ilyen ez a popszakma. Mondhatnám viccesen, de az a helyzet, hogy ZED barátom tényleg része a popszakmának, mint a Studio X operatőre sok pop klippet forgat a fene nagy magyar média világában.

A helyi találka oka a Punnany Massif gerilla akciója volt, a FEL című lemez bejárató mini koncert sorozata, amiről a csapatuk koncert filmet, és klipp alap anyagot rögzített. Itt volt végre az alkalom egy közös kis munkának. Egyik soproni kollégám Szemy, helyi operatőr és fotós is beszállt a buliba, hogy a Brandwagen megérkezéséig legyenek vágó képek a városról, meg az érkezésről is. Szóval a pesti és a soproni különítmény a Széchenyi téren találkozott.

Amíg a stáb kipakolta a cuccost, a zenekar tagjaival együtt egy helyi késállítóba mentünk be, mert ez volt a kifejezett kivánságuk. Nos a hatás nem maradt el, mikor beléptünk a GYOPÁRnak nevezett helyi kultúr intézménybe. Én ennyit már rég röhögtem. Kezdve azzal, hogy a harsonás srácot a zenekarból 18 alattinak nézték még akkor is, amikor a személyi bemutatása után kiderült a születési idő 1989!! Ránézett a mókus, és mondta: Igen, '89, szóval még nem nagykorú. Segitettünk két bepisálás közt kivonni 2013-ból 1989-et. Miután nálunk többeknél 24 lett a végeredmény és ez bizonytást is nyert, hogy ez még azért nem a Fibonachi sorozat, a tag kiszolgálta a brigádot. Persze dunsztja sem volt, kik is állnak a pultnál. Az már csak hab a tortán, hogy a csapat kb 15 különböző fogyasztani való piát rendelt, és az utolsó pohár pultal való érintkezésénél elhangzott a 2.350 Ft lesz!!!.... Ejjha..mondtuk..ez már jobban ment, nyilván hiányzott az évszámok mögött az elfogyasztott tételek száma, mert ezt megmondom őszintén mi öszesen nem tudtuk volna így rákiabálni, hogy ennyi és ennyi lesz!

Na nem kevés agancsos kóla elfogyasztása után (nem én..ők :-) ) elindult a Brandwagen csapata a tér felé hangolni. Addig a Studio csapata elmondta a koncepciót, és mi igyekeztünk követni azt. Többnyire én azt, hogy fotózom, mert az megy nekem. A videóba bele bele kostoltam, de ez kb olyan, mintha Spielberg mellett próbáltam volna rendezni. Viccenk jó volt na de hagyjuk. Szemy gyakorlottabb, ő rendesen bedolgozott a csapatnak. Nekem sikerült párszor ZED Zeiss 50/1.4-es plannarját lenyúlni, és nyomni vele pár kockát. Jó kis cső..de ezt tudjuk ugye.

A kis koncert gyorsan lement, a srácok nyomták amihez értenek (immár 10-ik éve..respekt!!) Adták utánna az autogramokat, meg fotózkodtak türelmesen. Halkan jegyezném meg széljegyzetben, hogy nagyon alázatos csapatról van szó, mind amellett, hogy elismert zenészek, a szakma jelenlegi csúcsán vannak itthon szerintem, hangot adtak a tisztaságnak is, mármint, hogy ne szórjuk kérem szét a promóba kapott ingyen REDBULL flakonokat, és egyéb dobozosok borítását. Persze a soproni fiatalok a jólneveltség példái cimet nem nyerték el, úgyhogy minden fajta flanc nélkül a zenekar tagjai (!!!!) a koncert végeztével össze is szedték rajongóik szemetét a téren. (Hagyok időt ezen elfilózni azért.......!!)

Elköszöntünk ZED-től és Brain-től, és az anyag kimentése után haza indultunk dúdolászva, hogy: Na na..na na nana..nanana..Na Na..(..a VOLTON találkozunk velük remélem!)

A koncerten készült sorozatomat láthatod a FACEBOOK oldalamon is, vagy KATT a képre!!

IMG_2745.jpg

Szólj hozzá

zene hip-hop koncert sopron fel rap redbull széchenyi tér brain zed gyopár studio x punnany massif szemy branswagen