2014. jan 29.

Tyler For Gastronomy - Image video

írta: csiger
Tyler For Gastronomy - Image video

Tyler for gastronomy from csiger-the art of photography on Vimeo.

Bár régóta szeretem a mozgóképet, kizárólag saját magam és családom szórakoztatására készítettem eddig csak rövid kis snitteket. Ezt persze megelőzte az is, hogy évekig dolgoztam be a dr-video.hu-nak anno régi filmek archiválásában, és vágásában. Megmaradt ez a szeretet a filmek iránt, persze sosem vállalkoztam kisfilm készítésére megrendelésre. Aztán egy szép napon stylist ismerősöm Alexa elhívott egy ékszer bemutatóra de csak mint látogatót. Mivel nálam volt a kamerám elkezdtem snitteket felvenni az egész bemutatóról, és a végén itthon össze is raktam belőle valamit. Ez nagyon megtetszett akkor Alexának és elküdlte a cégnek akiknek az észereit mutatták be akkor. Az Ő ügyfélkörük és a facebook segítségével sokan nézték meg a kisfilmet.

Aztán a minap Alexa felkeresett egy megbízással. Egy IMAGE film megbízással aminek témája a helyi gasztronómia. Nagyot nyeltem és belevágtam. Nos ez lett az ereménye amit itt láthattok most. Remélem nézhetőnek ítélitek meg. A megrendelő minden esetre nagyon elégedett volt, és saját youtube csatornáján azonnal meg is osztotta a videot ITT.

Nos.... HD be...hangot fel!!

Szólj hozzá

video sopron food drink cafe csiger vine image film gastronomy dslr video cinematography tylerforg.hu tyler for gastronomy kis alexandra.hu