2018. júl 10.

Csiger Vintage Lab

írta: csiger
Csiger Vintage Lab

Megszokta már, aki engem ismer, hogy mindig agyalok valamin. Néha túl sokat is az a baj. Azt, hogy egyszer majd ilyen video blog jelleggel folytatom a blogolást már régóta tervezem. A saját kis gmail cimhez tartzó youtube "csatornára" fel i tettem pár családi jellegű videót, meg ezt azt néha munkából is mutatóba. De szerettem volna mindig is inditani egy saját csatornát, amivel talán egy másik fajta közönséghez is eljutok majd. Gondolkoztam mindig mi frappánsat kéne rajta csinálnom. Persze minden eszembe jutott, a viccestől a drámai vonalig minden. De aztán rájöttem, hogy én is azokat a csatornákat nézem szivesen, amik az adott emberből szívből jön és nem erőltetett. Azátn hagytam a gondolatot és persze jöttek az ötletek meg a gondolatok, de sikerült őket mindig távolabb tolni, halogatni ha úgy tetszik. Aztán egy két Vlogger ismerős mondta már, hogy nem az a lényeg, hogy az első résztől profi legyen a csatorna, hanem hogy csináld, közben majd ha fejlődsz az látható lesz mások számára is. Ha még érdekes is amit mutatsz vagy mondasz, akkor meg úgyis elkezdik követni, de ez nem derül ki addig, amig neki sem állsz. El kell ismerjem, ez egy komfort zónámon kívüli dolog, de majd kiderül tudom e és akarom e csinálni. Egyenlőre úgy néz ki igen. Szóval fogadjátok szeretettel az első részt...remélhetőleg majd több is követi. Lesz minden...fotózás, fillmezés, analóg és digitális dolgok, tech és persze némi utazás, remélük talán ismeret terjesztés is. Szóval bemutatkozik a Csiger Vintage Lab!

Szólj hozzá

blog video film youtube vlog geri test fotózás új csatorna chanel analog labor feliratkozás subscribe drone csiger fényecsetvonások xiaomi csigógergely csigervintagelab filmsnotdead